SEO

SEO este un domeniu complex, care include o serie de acțiuni de optimizare și promovare a site-urilor, ce trebuie efectuate într-o ordine logică și cu multă cosecvență.

De obicei, strategiile de promovare SEO pot să difere de la un website la altul, însă, esența este plus-minus aceeași: prin folosirea strategiilor de optimizare SEO se urmărește să se îmbunătățească experiența vizitatorului și, ulterior, să crească vizibilitatea site-ului în rezultatele căutărilor din online.

Web Design

Compania ta are nevoie de o pagină de prezentare care să le transmită potențialilor clienți ce servicii oferi, ce valori te reprezintă și cum le poți fi de folos. Iar noi știm cum să o dezvoltăm.

Așa cum sediul central al companiei tale reflectă interesul pe care-l acorzi afacerii tale, dar și clienților și colaboratorilor, un website te reprezintă într-o manieră similară. Cine ești, ce servicii oferi, ce valori are compania ta și, mai ales, ce soluții le poți oferi celor care te vizitează? Toate aceste informații trebuie prezentate într-o manieră atractivă atât pentru utilizatorii de Internet, cât și pentru… motoarele de căutare.

Branding

Există o mulțime de definiții și sensuri ale termenului „brand”. Cel mai des, atunci când oamenii vorbesc despre un „brand”, ei se referă la marca fizică (sau sigla) imprimată pentru a identifica afacerea care a fabricat un anumit produs.

Dar un brand este mai mult decât un logo. Este și o experiență emoțională, consolidată sau slăbită prin fiecare interacțiune cu acel business.

Practic, definiția cea mai simplă ar fi: brandul este ceea ce oamenii gândesc, simt și spun despre business-ul tău.