Uncategorized

Marketing online și strategii de Branding

Dacă ai o afacere online care nu performează așa cum îți dorești…

Dacă faci promovare pe Social Media și vânzările nu sunt cele la care te aștepți…

Dacă te consumă eforturile pentru a-ți face brand-ul mai vizibil și pentru a ajunge la o audiență mai mare…

Atunci citește cu atenție ce urmează să-ți spun.

Mulți antreprenori se bazează prea mult pe reclame și prea puțin pe conținut.

Atunci când începi o campanie de branding sau pur și simplu o reclamă este foarte important sa oferi un conținut puternic prin care dai voie audienței:

să te cunoască

să înțeleagă cine ești

să știe ce oferi

și de ce să cumpere de la tine (și nu de la competitorii tăi)

Ține cont de un lucru foarte simplu:AUDIENTA TA ESTE PE PRIMUL LOC!

Trebuie să înțelegi întregul proces prin care trec oamenii de la prima interacțiune cu afacerea ta și până în momentul în care fac o achiziție.

Pentru că oamenii sunt sceptici.Sunt prea puțini aceia care se aruncă cu capul înainte să cumpere un produs de la un brand de care nu au mai auzit până acum.

E nevoie de timp pentru a-și forma părerea și încrederea despre o marcă.Iar asta se formează prin ceea ce tu oferi.

Sunt foarte multe afaceri care nu-și cunosc audiența și care au o concepție greșită despre publicul lor.

Degeaba vii cu o idee revoluționară despre care ești convins că va avea succe,dacă nu reușești să depistezi nevoia reală a oamenilor.

Degeaba lansezi campanii de promovare pe Facebook,dacă audiența ta e pe Instagram.

Degeaba faci conținut care crezi că „prinde” și vii cu o perspectivă fresh…Dacă abordarea ta nu este orientată spre publicul țintă.

Iată câteva sfaturi să-ți reorganizezi planul de marketing astfel încât să obții rezultate.

1. Ieși din pielea antreprenorului și pune-te în papucii clientului,uită tot ce ține de tine și intră în lumea clientului tău,dă-i un nume, astfel îți va fi mai ușor să te raportezi la el.

Încearcă să descoperi cum e acea persoană, în ce mediu a crescut, ce-i place, ce nu-i place. Intră în mintea lui!

E cea mai sigură metodă pentru a înțelege ce fel de conținut îi atrage atenția și îi dă încrederea de a porni pe drumul lui spre brand-ul tău.

Conținutul de pe Social Media este mult și se dublează pe zi ce trece.Oamenii aceștia sunt bombardați cu reclame, postări, produse și videoclipuri de la branduri pe care nu le cunosc.Însă cea mai mare problemă este că prea puțin conținut este axat pe nevoile și dorințele lor.

2.Identifică ce-l determină să cumpere și ce-l reține.

Aici trebuie să cauți motivația reală care-l face să spună: Da! Vreau să cumpăr!

Nu ajunge să oferi o prezentare frumoasă a produselor,trebuie să identifici problema cu care se confruntă clientul tău si să vii cu o soluție care să-l motiveze, să-l facă să acționeze fără să mai stea pe gânduri.

În același timp, este foarte important să cunoști ce anume l-ar face să-și piardă complet interesul.

3.Găsește care e „vocea” care-l convinge să facă o acțiune.

Dacă ar fi să scriem pe o reclamă: Vreau banii tăi!Câți crezi că ar cumpăra?

Ideea de bază a marketingului este să vii cu conținut care spune pe ocolite VREAU BANII TAI,dar care să fie atât de bun și specific pe nevoile audienței tale, încât să cumpere cu plăcere,ba chiar să se simtă norocos că tu îi oferi fix ce are nevoie.

Îi oferi ce își dorește, ce-l motivează și ce îl face să aibă încredere în tine și în brandul tău.Pentru că în marketing, totul este despre încredere și despre legătura pe care o creezi cu publicul țintă.Sunt câteva lucruri pe care trebuie să le înțelegi perfect despre publicul tău.

Doar așa vei putea să vii cu conținut care vinde specific, care îi determină să te aleagă pe tine și chiar îi face să se simtă recunoscători că au cumpărat de la tine.

Pentru campanii de branding personalizate pe publicul tău țintă vizitează site-ul nostru www.upbusiness.ro

Comment (1)

  1. נערות ליווי
    noiembrie 15, 2023 Răspunde

    I was pretty pleased to uncover this website. I wanted to thank you for ones time for this wonderful read!! I definitely savored every part of it and I have you saved as a favorite to see new information on your site.

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *